|

Nieuw: vraag zelf porteringen aan!

Onze eigen in-house developers zijn de afgelopen maanden erg druk geweest met het maken van diverse nieuwe platformen en het uitbreiden van huidige systemen. Zo zijn we bezig met een vernieuwd partnerplatform en maken we koppelingen tussen diverse systemen: ook voor u. Zo hebben we vanaf eind juni: het eigen porteerplatform.

Voorheen moest u een ticket aanmaken bij ons om een portering aan te vragen, ook wij wisten dat dit erg omslachtig was. Met ons nieuwe platform kunt u zelf porteringen aanvragen en wordt u automatisch per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de portering.

Een voorbeeld van het aanvragen van een portering

Via het platform kunt u evenals op ieder gewenst moment de status van uw portering inzien, door middel van een ordernummer en e-mailadres. Zo heeft u geen apart account nodig, want overal een apart account hebben: dat is irritant.

De status bekijken van een portering

De komende weken zullen onze eerste beta-testers gebruik gaan maken van het porteerplatform en zullen wij eventuele fouten of verbeteringen nog doorvoeren.

Het mooie aan het platform is, dat deze ook gebruikt kan worden voor u als partner. Met uw eigen bedrijfsnaam, logo en meer. Zo kunt u ook zelf het platform inzetten voor uw eigen klanten, zodat ook zij porteringen kunnen aanvragen bij u.

Wilt u de mogelijkheden weten tot het zelf in gebruik nemen van dit platform? Neem dan gerust contact met ons support team op óf benader rechtstreeks uw account manager.

De komende maanden zullen we nog meer uitrollen. Stay tuned.

Sander Verschoor
Software Developer
E: [email protected]
T: +31 (0) 800 9558