SIP Trunk

Wij bieden 2 soorten SIP trunks:

  • SIP Trunk business onbeperkt 

Deze SIP Trunk komt met onbeperkt aantal spraakkanalen (bandbreedte afhankelijk), standaard leveren wij Codec 711u/A en 729. Verder kan er onbeperkt aantal DID worden gekoppeld op onze Trunk. Onze Trunk werkt met de meeste IP PBX mits deze SIP standaard ondersteunen. 

  • SIP Trunk pro business onbeperkt 
Onze SIP Trunk pro biedt hetzelfde aan als de bovenstaande met als extra onze speciale fraude detectie systeem (IDS) en onze 24/7 monitoring systeem. Dit biedt nog meer zekerheid voor je communicatie. 
 

SIP staat voor Session Initiation Protocol: de voorgestelde standaard voor het opzetten van sessies tussen één of meer cliënts. SIP is één van de leidende protocollen voor Voice over IP.

SIP trunking van 4AllBusiness maakt het mogelijk om alle telefooncentrale’s welke geschikt zijn voor deze techniek direct aan te sluiten op ons platform. Hierdoor wordt uw verbinding met de buitenwereld qua telefonie vanzelfsprekend schaalbaar voor zover uw bandbreedte toelaat.

Voorheen was er de beperking van twee gesprekken op een enkele ISDN2 lijn , echte d.m.v. SIP trunking is deze limiet gebonden aan de beschikbare hoeveelheid bandbreedte op de gewenste locatie.
 
Deze vorm van telefoneren biedt u meer dan alléén schaalbaarheid, denk bijvoorbeeld ook aan kostenloos telefoneren tussen twee locatie’s onderling. Of het presenteren van de naam van de beller i.p.v. alléén het nummer. Verder speelt locatie ook geen rol zolang er voldoende bandbreedte beschikbaar is. Zo is er de mogelijkheid om uw bedrijf in het buitenland te vestigen maar desondanks gebruik te maken van “Nederlandse” netlijnen. Uiteraard ook tegen nationale tarieven.
 
De kostprijs voor het afnemen van een SIP trunk ligt tevens vele malen lager dan een traditionele ISDN2 verbinding. Er geldt een prijs per aansluiting, of hier nu 1 of 1000 gesprekken simultaan overheen gaan. Daarnaast rekent u het verbuik op maandelijkse basis af tegen onze gunstige tarieven.
 
Gezien de ontwikkelingen de laatste tijd rondom fraude op telefooncentrale’s hebben wij een uniek Intrusion Detection Systeem geïntegreerd in ons platform. Deze functionaliteit kijkt continu naar uw belgedrag en grijpt in wanneer er excessen optreden. Deze kunnen veroorzaakt worden door een beveiligingslek op uw telefooncentrale en worden hiermee op tijd voorkomen.